מכירה עסק, Lepsa, Vrancea, רומניה, DJ 2L

מכירה - Cod. 37366

  • טיפולוגיה: עסק
  • אזור: 1500 m²
  • חדרים: 7
  • רצפה: Parchet

REMAX Golden Home מציע לכם את ההזדמנות הטובה ביותר להשקיע בכפר טולניצ'י לפסה, האזור הכי מדולל באוזון באירופה. הנכס ממוקם באופן אידיאלי ליד מנזר לפסה, הוא מרוהט ומרוהט, נחנך רק לפני שנתיים, בית הארחה הוא נכנס במלואו בבניין התיירות, זה יכול להציע לך החזר על ההשקעה תוך זמן קצר עם ניהול נכון. הקרקע היא 1000 מ"ר מ 'איפה יש אזור barbeque, ביתן, מטבח חוצות, חניה פרטית עם שטח ירוק, שבו אתה יכול להרחיב עם 2000 מ"ר שבו אתה יכול לבוא עם רעיונות נוצצים.
פרטים טכניים:
הנכס הוא עצמאי עם ההתקנה של לוחות פוטוולטאית עם 3.3kw / h אחסון, Kipor 16 קילו גנרטור, 8 פאנלים סולאריים עבור חימום כספומט, ויסמן תרמית מערכת חימום מרכזי עם 80 קילוואט עם גזיפיקציה ו 24 קילוואט חשמל, מזרקה , משאבת הקבוצה עם המפעל הנוכחי לטיפול במים, 750 l דוד חיץ 1000 l.
הבנייה של הבניין הוא מוצק אחד עם P + 2E + M גובה עם מבנה בטון מזוין, קירות לבנים ועץ המציע עיצוב נפלא של הנכס. הפנים של בית הארחה מעוצב היטב ומובנה עם נגרות עץ למינציה, בקומת הקרקע יש סלון, מטבח, חדר אוכל, חדר אמבטיה, חדר כושר, סאונה וחדר טכני, למעלה כל חדר יש משטח נדיב, מיטות גדולות, ריהוט מעץ מלא, מרפסת וחדר אמבטיה בעליית הגג חדר המציע נוף נהדר.
כדי לראות את המודעה המלאה, בקר בקישור:

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB