מכירה מלון, Focsani, Vrancea, רומניה, Unirii

מכירה - Cod. 37928

  • טיפולוגיה: מלון
  • אזור: 1 m²
  • חדרים: 110
  • רצפה: parchet,granit, marm

על קטע של בתי מלון ומתקני לינה אחרים, החברה תחת הגוון של Unirea מלון מדורגת במקום הראשון ברווח העליון רומניה (Vrancea County).

אקסקלוסיביות - COMISION 0% על BUY

RE / MAX Golden Home מציע הזדמנות השקעה הטובה ביותר במחוז Vrancea. להיות אחד היחידות אירוח עם מסורת מ Focsani ממוקם בכיכר המרכזית של העיר, מלון Unirea "FOCSANI MUNICIPALITY EMBLEM" מחכה הבעלים. השוק המרכזי של פוקסני הוא בעל היסטוריה סוערת וכנראה מייצג את האופן שבו הצליחו המשטרים הפוליטיים ברומניה במאה האחרונה.
כיכר אונירי (Unirii) הארכיטקטונית הארכיטקטונית, שבה ממוקם מלון אוניירייה (Ferrani) בפוקאני (Focsani), ממוקמת על הגבול הישן בין וואלאכיה ומולדובה. במרכז יש את האובליסק של אונירי, האופרה של קבוצת אמנים בהנהגת הפסל יון ג'אלה. במלון יש יסודות בטון מזוין, קירות לבנים עם מסגרת מסגרת lamellar וחגורות בטון מזוין, שנבנו כדי לעמוד ברעידת אדמה בהיקף של 9 מעלות. לבנייה יש משטר גובה S + P + 8 ET, המאורגן כדלקמן: SUBSOL (שטח טכני, הסקה מרכזית, מקלט להגנה אזרחית, כביסה, ייבוש, גיהוץ, מחסני ציוד טכני, קבוצה סניטארית של גברים); PARTER (הקבלה במלון עם אזור המתנה, דואר, אולם אירועים, מסעדה, משרדים, שירותים); מתקנים 1-8 - קיבולת האירוח היא 213 מקומות עם 5 דירות, 98 חדרים עם 2 מקומות ו -7 חדרים עם מקום אחד. הנכס ממוקם על מגרש 3303 מ"ר עם שטח 1746 מ"ר בנוי, יש שני שטחים מסחריים עם פתיחת שדרות Unirii (חנות חנות ו Petshop). הנכס יש יתרונות רבים, אשר מעמיד אותו בראש ההשקעה במלון.

אנו מזמינים אתכם לגלות את הפוטנציאל של הנכס הזה.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB