מכירה בית, Oradea, Bihor, רומניה, Delavrancea 2

מכירה - Cod. 25935

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 470 m²
  • חדרים: 6
  • רצפה: ground floor + basem

בניין היסטורי בן למעלה מ -100 שנים זה ממוקם בשכונת מגורים במרכז אורדאה, בקרבת הגבול ההונגרי. חמישה חדרים המוארים היטב גדולים ואחד קטנים יותר, שני חדרי האמבטיה ושני מטבחים (אחד במרתף), מייצגים כ 350m2 של מרחב מחיה. המרפסת הנלווית משקיפה על הגינה הגדולה ומייצגת מקום אוכל אידיאלי במהלך הקיץ.

בגן יש גם מוסך המשמש גם כמחסן. הלופט הוא underused, אבל עם השקעה יכול להפוך נבנתה ב- עליית גג (מעל 100m2 הרחבה אפשרית של המרחב מהחיה) גדולה.

הבית ממוקם קרוב (~ 500 מ ') לאזור המרכז להולכי הרגל לקניות (מפורסם לבניינים הבדלניים שלה), ואחד מהפארקים בעיר המרכזיים על גדות הנהר Crisul.

Oradea הוא עיר מגוונת מבחינה אתנית עם חיים תרבותיים עשירים, פארקים גדולים ואתרים היסטוריים רבים. זה כבר התנחלויות גבול חשובות של טרנסילבניה ההיסטורית (המבצר מימי הביניים הגדול באמצע להיות אחד מרגעי השיא שלה העיר), מאוחר יותר הופך לאחד את הערים החשובות ביותר של האימפריה האוסטרו-ההונגרית (מרכז העיר הבדלני נבנה בתקופה זו). כיום היא הרכזת החשובה ביותר המסחרית ותעשייתית של הצפון-מערב רומניה, ממוקמת קרוב (~ 8 קילומטר) עד לגבול ההונגרי. העיר היא גם במרחק נסיעה (~ 2H) למדרונות ומסלולי הליכה מרהיבים של הרי הקרפטים המערביים.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB