מכירה וילה, Oradea, Bihor, רומניה, Str.Movilitei

מכירה - Cod. 42527

  • טיפולוגיה: וילה
  • אזור: 2000 m²
  • חדרים: 6
  • רצפה: Gresie și parchet

נכס באזור מגורים, במיקום מיוחד, בשטח נדיב של 2000 מ"ר קרקע עם חזית רחוב רחבה ובניית בתים צמודי קרקע ברחוב פרטי וסגור. הבית הוא בנייה המבוצעת תוך הקפדה רבה על הפרטים הקטנים, ולעין הביקורתית של מומחה ניתן לראות את ההיבטים הללו אפילו מחלק היסוד, שעומקו גדול של 2 מ', פתרון יקר למדי, המבטיח התנגדות ויציבות מיוחדת של המבנה. גם הקירות בעובי 60 ס"מ בנויים מלבנים עם בידוד חיצוני, גג רעפים טונדך עם בידוד צמר מינרלי. רצפות בטון בין מפלסים. בנייה מוגדרת היטב, מחשבתית ומעוצבת על ידי אדריכל ייחודי. הבנייה בוצעה בשנת 2017. השטח הבנוי של הבית הוא 624 מ"ר, ושטח השימוש הוא 480 מ"ר.

תכנית הבית ממסגרת כל תפקוד בצורה יעילה ככל האפשר, ומבקשת לבטל כל חלל שאינו פונקציונלי, והיא בנויה כך: בקומת הקרקע - אולם כניסה וחדר מדרגות, מהאולם הזה יש לנו גישה נוחה מאוד אל הנדיבים. סלון ופינת אוכל, מטבח עם מזווה אוכל, שירותים, מוסך עם שטח טכני, מרפסת נדיבה של 30 מ"ר, הכל בקומת הקרקע.

בקומה הראשונה נמצא סלון, 3 חדרי שינה כל אחד עם גישה למרפסת וחדר רחצה פרטי, אזור משרדים, חדר הלבשה, מרפסת של 15 מ"ר, ובעליית הגג יש 2 חדרים נפרדים עם חדר רחצה משותף, חדר כניסה ו לופט עם חימום מובנה המשמש כמקום אחסון.

משחזר את הנכס הזה, בסך הכל יש 6 חדרי שינה, שני חדרי מגורים ענקיים, 4 חדרי רחצה, חצר נדיבה מעוצבת להפליא עם מדשאה, צמחי נוי, עצי פרי, פיליגרן מעץ מלא שבו אנו מוצאים תנור לבנים, מטבח מאובזר בכל הדרוש, מרפסת וחדר רחצה, מוסך, מחסן בחצר, בית מלאכה טכני, חלל עם מספר תאים, מעשנות, חלל מסודר לכלבים וכו'.

לבניין יש כניסה אוטומטית לרכב, בהתאמה מוסך!

יש בו שירותים שלמים: מים, ביוב, חשמל, חימום עם משאבת חום 24 קילוואט עם קידוח בקרקע מערכת אוסטרית מבית Weider, תרמוסטט סביבה בכל מפלס, חיבורים לאינטרקום ולוח חשמל בכל מפלס, קמין 14 קילוואט שהובא במיוחד מבית צרפת, פחזנית 600 ליטר, מערכת סינון מים מתאגיד Nobel Nasa, מזרקת הידרופורה, חדר טכני חיצוני להקמת בריכת שחייה, בריכת שחייה, מזרקה ארטזית.

לסיכום, הבית הוא נכס שבהחלט שווה לראות, השטח והשטח הנדיב של הקרקע, כמו גם העובדה שיש לו פרויקט קיים של P+2, מציעים הזדמנות מצוינת לפתח עסק , מה שהופך אותו למתאים להשקעה: למשל. מלון, משטר מלונות, מרפאה, בית חולים, אבל גם רעיונות השקעה אחרים! הבית נמכר מרוהט ומאובזר, עם כל מוצרי החשמל והאלקטרוניקה, ריהוט מעץ מלא בהזמנה אישית, גימורי PREMIUM באבן טבעית, מעקות ברזל יצוק, אריחים איכותיים, פרקט ודלתות פנים מעץ מלא, כפי שמוצג ובתמונות.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


המודעה פורסמה על ידי פרטיים
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB