מכירה מלון, Bucuresti, Bucharest, רומניה, Bd. Decebal, Nr 19, Sector 3 , Bucuresti,

מכירה - Cod. 24578

  • טיפולוגיה: מלון
  • אזור: 5800 m²
  • חדרים: 70
  • רצפה: 10

במיקום אסטרטגי בחלק המודרני של בוקרשט, בלב לבו של רובע finanancial החדש ורק כמה דקות נסיעה מרגעי שיא העיר הגדולה, Golden Tulip Times נגיש בקלות מכל חלקי העיר.
המלון ממוקם רק כמה דקות הליכה מהאצטדיון הגדול ביותר ברומניה בשם Arena הלאומי - קומפלקס ספורט Manoliu ליה, שבו בשנת 2012 אופ"א Eurpa הליגה הסופית התקיים ולא רק.
Golden Tulip Times מלון שירות מלא, שנועד להכיל את האורחים תובעניים ביותר, לבנות על משטח קרקע של 550 מ"ר ועם סך של 5.800 מ"ר לבנות. מציע 70 חדרים מרווחים ונוחים, כהשלמה מסעדה אלגנטית בקומת ביניים, בר אופנתי נושאיות קפה בלובי ומועדון פנורמי ייחודי בקומה העליונה, המלון מספק חוויה נעימה לכל נוסעי אורח, העסקים ופנאי כאחד.
החל מהשינה 2009, המשימה של המלון שונה מ" האדיב ואת העסק שלך "לתוך" תרגיש את ההבדל ", כאשר מלון השיק קמפיין חדש על מנת להוכיח את האורחים שהם יכולים להיות שהייה מהנה על ידי הוספת דרכים חדשניות כדי לעמוד בדרישות שלהם ו כדי לשפר את שהותם.
במלון יש גם אימץ את המשימה של קבוצת בתי המלון גולדן טוליפ מיוצגת על ידי תקנים בינלאומיים, טעמים מקומיים אשר מבטיח סטנדרטים באיכות גבוהות, תוך שמירה על הדפוס המסורתי של אירוח רומני.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB