מכירה בניין דירות, Sovata, Mureş, רומניה, 545500 Sovata Rumänien

מכירה - Cod. 32863

  • טיפולוגיה: בניין דירות
  • אזור: 600 m²
  • חדרים: 15
  • רצפה: 3

הווילה הכפרית האידילית ב Sovata רומניה מלא קסם, נדיבות, על ידי נוף מדהים להרים ומיקום שקט. הווילה הזו עם כ 700 מ"ר החיים כולל שטח. מרפסת 120 מ"ר מכוסה משאיר שום דבר כדי להיות הרצוי, כאן מספיק מקום למפגשים משפחתיים גדולים, עבור חברים ובני לאורחים בלי שאחד הוא eingeeingt.
העלילה של 4200 מ"ר מגודרת לחלוטין. כמו כן עבור האובייקט כולל אזור מטר מרובע 12,200. הווילה נבנתה בבנייה מסיבית של זוג קנדי ​​באיכות מאוד גבוהה של 2007.
הכניסה של הבית בקומה הראשונה ניתן להגיע באמצעות גרם המדרגות הבנויות בצורה מסיבית, מכוסה. על ידי מנה סוף סוף נכנסה סלון ופינת אוכל המרווח, מלא אור ומספר הדלתות. מטבח גדול, שני חדרי שינה, שני חדרי אמבטיה וספריה הם גם חלק מהקומה הראשונה. גולת הכותרת היא המרפסת המקורה 120 מ"ר אשר נכנס מהמטבח.
במהלך מדרגות עץ היפות מוביל אל הקומה השנייה עם שבעה חדרי שינה. המבואה הגדולה, הבהירה בקומה השנייה מציעה אפשרויות שונות, כאן היא עדיין גם חדר אמבטיה וחדר שירותים.
The-חצי המרתף עם כניסה נפרדת, במבואה הגדולה ומובילה אל המטבח, חדר שינה, חדר תחביב, חדר מכונות, שני חדרי אחסון והשני חדרי אמבטיה. חדר התחביב מציע גישה ישירה אל 120 במוסך המטר המרובע כי גם בתי מערכת החימום. מערכת חימום אח ארובה מופרדת לארבעת תנורים האחרים של הבית. המים המסופקים על ידי מקור משלה מים מכ 15 מטרים עמוקים והוא ממוקם בבית מתחת חלל הטכנולוגיה. יכולים להתחדש פרטים טכניים נוספים בכל עת.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB