מכירה בית חוה, Hateg, Hunedoara, רומניה, Serel

מכירה - Cod. 24104

  • טיפולוגיה: בית חוה
  • אזור: 200 m²
  • חדרים: 5
  • רצפה: bois

Hategului טרה היא אחד האזורים היפים ביותר של רומניה, למרגלות Retezat Massif, אזור מוגן נכלל ברשימה הראשונית של אונסק"ו מורשה העולמית טבעית לגיוון צמח, endemism וחיות בר עשיר. האתר מכיל האזור העתיק המוגן ברומניה, http://retezat.ro/ הרי הפארק הלאומי Retezat-, נוצר בשנת 1935, עם אחד מיערות הבתולה האחרונים בעולם והאחרון מסוגו ב אירופה. הנוף מתרבה בקנה מידה קטנה אמפיתיאטרון נוף טרנסילבניה יורד מן ההרים גבוהים של 2200 מ 'לתוך העמקים מיושבים ב300-400 גובה מ'. מעבר לנוף, מגוון ביולוגי הקסום והאזור ללא פגע הסביבה הטבעית Hateg יש מורשת מסוימת היסטורית ותרבותית: אתר paleontological ומבצרי דאקיה (במורשת של אונסק"ו) וביצורים הרומיים עתיקים, טירות מימי הביניים, כנסיות ייחודיות בעולם, בתים מסורתיים, טחנות מים ובדרך כלל מורשת אתנוגרפי חשובה במיוחד והשתמר היטב.
בית עם קרקע באזור כזה הוא המקום המושלם למי שרוצה לחיות חיים קרובים לטבע בסביבה נקייה, אלא גם עבור אנשי המקצוע התובעניים ביותר במדעי הטבע, הגן הבוטני biodiversité-, צפרים וכו ' . , איכות הסביבה, היסטוריונים ואנתרופולוגים. זהו מקום שמציע הזדמנויות רבות עבור פרויקטים עסקיים המשפרים את משאבי טבע ותיירות תרבותית והיסטורית.
מקום אחד כזה הוא הכפר הציורי Serel למרגלות ההרים Retezat על Serel נהר. כאן תוכל למצוא שקט, אוויר ומים נקיים, צמחייה עשירה ביערות ושדות מרעה, חיי הכפר השקט לתושבי הכפר שבו אנחנו אף פעם לא נעולים חצרות ובתים.
גישה לSerel היא באמצעות כביש סלול במרחק של 7 קילומטר מהמסלול האירופי E79, 19 קילומטר Hateg-העיר הקרובה ו44 קילומטר מPetrosani.
אנו מציעים למכירה או לאפשרויות אחרות (מסחר, שותפויות עסקיות, פרויקטים תרבותיים, תיירותי) בית גדול מסורתי של 200 מ"ר עם חצר גדולה וגפן מול, גן ובוסתן עם אגוז, תפוח, שזיף ועצי דובדבן ומספיק מקום כדי לטעת יותר עצי פרי. הרכוש כולו עם בית, מבנים וקרקעות מכסה 1,710 מ"ר. הבית הוא בנייה מוצקה ומרשימה, אבן הנחל ולבנים, קורות עץ ועבה מוצק, כל החומרים ידידותיים לסביבה. בבית יש שני מרתפים כדי לשמור על מזון, פירות, ירקות ויין קרים ושני חדרי שינה בקומה העליונה מרתף מדידת 22 ו19 מ"ר כל אחת, לאורך חדרי פרוזדור עם גרם מדרגות בכניסה. המרחב שבין הבית והמטבח שהושלם, כולל חדר האמבטיה 8.8 מ"ר ושטח אחסון מתחת. המטבח של 18 מ"ר משופץ לחלוטין (אריחים, חלון ודלת). הבית יש גם כמה נספחים: האסם רחב (אסם) שיכול בקלות להיות מומר למרחב לאחר ייצור גבינות, פירות יבשים וצמח וכו ', שני צריפי עץ וכלובי חיות. יש מקור מים בנכס - מזרקה בחצר ולגשת בקרוב לרשת מים זורמת בעירייה (העבודות נשלחות). אתה יכול לגור שם בקיץ ובחורף, חימום הוא עץ עם שני תנורים שהותקנו לאחרונה, אחד מהם הוא במטבח עם כיריים.
אתה יכול למצוא את התמונות של הבית, החצר, הגינה, הפרדס, הסביבה הטבעית של הכפר ואנשי לחיצה על הקישורים הבאים:

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB